HÄR ÄR MITT AWESOME INLÄGG ~ SKÅNE EDITION.

JA, HEJ PÅ ER! :D
Blev fett glad när jag kollade statistiken.... har inte skrivit på typ 3 dagar och har fortfarande runt 700 st läsare om dagen :blush:
HIHIOOHOHOHOHIHIHOHIHIHOHOHIHO! :D

MEN, okej!
Skåne är bäst, imo. Skulle lätt bo i typ närheten av Malmö eller Lund om jag fick välja det istället för Stockholm :(
Seriöst, så jävla mysigt där ;(

Men ja! På onsdagen gick jag iaf av tåget kvart i ett, i Malmö C, där kom Craspy och Gaz och mötte upp mig och vi åkte in till Lund :) Craspy tyckte det var en jättebra idé att typ presentera mig för hela hans umgänge.. Så ah, han drog först in mig i hans skola, där man behövde ta av sig skorna... wtf? :bigeyes: Jag vägrade i stort sett ta av mig dom, så han fick göra det själv! *evil face osv*
Vägrade också gå in i hans klassrum... Så han fick dra ut alla som han ville att jag skulle träffa.. lol.. xD
Efter ett tag gick vi iaf ut därifrån, och vi fick med oss Rasmus (nej, inte "min" Rasmus, en annan dude) och tror att det var någon mer också.. haha :(
Så ah, det var då Jag, Craspy, Gaz, Rasmus och nån dude. Sen kom det ännu fler människor..! :) Så ja, för att hålla det kort: Jag, Craspy, Gaz, Linus, Arash, Dennis, Rasmus, Nån tjej, Uffe, Max! Sen vare människor jag inte kommer ihåg namnet på... :blush: Men, ja, trevligt vare iaf! :)

Sen träffade jag Älski lite snabbt den dagen också! :D
Resten av tiden spenderades med pojken :) Astrevligt. Typ världens bästa människa, of all time, ever. Typ aldrig sovit så bra som när jag sov bredvid honom D: Saknar honom redan. Alltid så jävla bäst med honom. fml. Ilu dude. :(



AH, NU SITTER DOM HÄR BILDERNA INTE I ORDNING, MEN JAG ORKAR INTE BRY MIG :(
Har inga bilder från när jag umgicks med Craspy N Folks... men nöj er med det ni får! :D
Ni fattar antagligen inte några av bilderna... lol, men.. :( Ah, orkar inte förklara allt... så, här har ni lite snabbt! :cool:
- Vi bakade, okok
- Hamburgare till frukost, okok
- Älskis hund, okok
- Älski är söt med sin hund, okok
- Jag stal Älski's Mario tröja ett tag, okok
- Den sista bilden är helt random från Malmö C, ett nygift par gick förbi, okok

POSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0