Hemma idag..

Ah, är hemma idag.. mår inte så bra helt enkelt, så ska vila upp mig och förhoppningsvis kan jag gå till skolan imorgon :)
Inte för att jag direkt vill gå till skolan, lol. Men kan inte missa matten.. Har värlens viktigaste prov på måndag, såatteeh.. måste öva inför det osv.. :(  Missar ett prov idag också.. fml, så måste göra det typ efter skolan om en vecka, eller typ imorgon eller vad det nu blir! GREAT! :D
or not.

Ska typ dö av hur ont jag har nu, SÅATTEEEH, Fortsätt andas alla vackra människor! Poss! :)

Inte den vackraste bilden på mig kanske, men jag mår som sagt inte så bra idag, inget smink och nyvaken dessutom! Plus att jag inte kan le... SÅATTEH STFU :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0