Hemma nu. Fucking ioeu3ziudikjcdi0274wjduwo ;@@@@

Ah, åkte till skolan för att skriva provet. Och det gick väl hyfsat bra, den första minuten :)
Efter en minut började nämligen Oskar, den mest irriterande p12a till skitunge som finns på den här planeten, prata som en jävla idiot och tyckte han var asball som inte lydde reglerna :) Hatar honom. Det är ett stark ord, ja. Men hatar honom. Fyfan vad irriterande han är. Fucking dxkdqdjö3d8f41özb3eq4i9. :mad:

ANYWAY! :D ingen sa till skitungen, så jag sa till honom att vara tyst. Han tyckte han var asball så han fortsatte snacka. Så fick damp och skrek "du är så fucking irriterande, kan du bara hålla käften? Håll käfteeeen." .... Inte det mognaste kanske, men gjort är gjort! :D

Ah, min lärare skrev ner alla som pratade, och om man pratade skulle han inte rätta ens prov.. Så ah, jag vet inte om han skrev ner mitt namn eller inte.. xD Antagligen gjorde han det eftersom han är världens sämsta lärare :thumbup: Så nu kommer jag antagligen inte bli godkänd i matte.. Greeaaat. Fuck my life. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0