Hemma nu!

jajamensan, kom hem för ungefär tio minuter sen och nu ligger jag i min varma säng helt jävla utmattad! :D
Veckan har som vanligt gått snabbt, men dagarna är långa som fan.. Skolan dödar mig inifrån. Sakta men säkert :(
Nu tänker ni som inte går i min skola "Du går i sjuan, överdriv inte"
Det de flesta av er inte förstår är nog just det att jag inte överdriver ett dugg! I min skola lär de ut på samma sätt som de gör i ett gymnasium, och vi har absolut det svårare i ämnena. SÅATTEEEEH, JAG MENAR. STFU, NI SKULLE INTE KLARA EN MÅNAD I MIN SKOLA :D

OHWELL, idag var nog den bästa dagen i veckan! Garanterat :) Efter skolan, sisådär vid 5 tiden åkte vi in till stan, alltså jag, Hannah, Irma, Linnéa, Clara och Jasmin, och åt fetaste middagen jao bre (och massor av andra värdelösa töntord osv) på en urmysig Thairestaurang på Skånegatan. SKÅNEGATAN. U HEAR ME? :O
FAITH! :D
Ohja xD
Det var asmysigt iaf, men så vid 7 kanske så åkte vi till Clara och var värdelösa tills 23 eller nåt sådant :)
Trevligt var det! Jag ska nog dö till ett avsnitt av Raising Hope nu, bara för att jag kan :D Så ska jag sova, för fy fan vad trött jag är... :(

SOM VANLIGT SÅ HAR ALLA ANDRA ALLA BILDER, SÅ, DE KOMMER UPP SEN. RIKTIGT MYSIGA BILDER FAKTISKT! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Saknaru aldrig att vara fjortis?

2012-03-31 @ 12:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0