IHioixj/%=#"ugf/&)hihjnIODU DAMP.

FAN, FÅR DAMP. MITT INTERNET ÄR FAN SEGARE ÄN EN HANDIKAPPAD SNIGEL ATM. FÖRSÖKER SPELA, MEN INTE FAN GÅR DET, NEEEJNEJ. FUCKING CP INTERNEEEET. FAN, DÖ I EN BRINNANDE ELD. ALLT JAG VILL ÄR ATT SPELA ATM. och pussa på älskling, men.. ALLTSÅÅÅÅÅ, FAN. FUCK YOU INTERNET. FUCK. YOU. JAG-SKA-SPELA. DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ.

Sitter för övrigt och pratar med Craspy om allt och inget, fin vän den lille fuckern! Och så pratar jag lite halvt med älskling som slutade svara nu... fml. Saknar honom. Dör lite.

Blev ett inlägg av vrede! Utan smileys och bilder osv. DET KAN NI LÄTT NÖJA ER MED! NI HAR SÄKERT KAPAT MITT INTERNET MED FLIT. BRINN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0