IKEA

ÄLSKAR IKEA, OMG. OM JAG KUNDE BO PÅ IKEA SKULLE JAG BO PÅ IKEA. OM JAG KUNDE GIFTA MIG MED IKEA SKULLE JAG GIFTA MIG MED IKEA. OM JAG KUNDE HA SEX MED IKEA SKULLE JAG HA SEX MED IKEA.

LOL, over excited? me? NOOOOO. :D
Nejmen, jag älskar fan IKEA :( Var där idag! Åkte dit för att köpa mig själv en ny garderob, men kom hem med ett ton godis, en garderob, en rullgardin, massor av batterier, kuddar, hyllor osv.... :blush:
Ohohohoho :D Nu ska jag bara sätta ihop garderobjäveln, så blire finemang! :thumbup: Ska möblera om i mitt rum n shiet. Måste bl.a sätta upp mina NeverShoutNever och Batmanaffischer :cool:
Hann inte köpa hårfärg idag.. så det blir mycket att göra imorgon!

- Köpa 2 burkar hårfärg (minst)
- Bleka håret två gånger (minst)
- Färga det!

Låter inte som så mycket kanske.. men det tar grymt mycket längre tid än ni inser! :(

ITS FUNNEH, CUZ ITS CALLED IRMA :3         Förövrigt är maten på IKEA att dö för. Bara så att ni vet..

Kommentarer
Postat av: Irma D:

Fan vad billig jag var :'c

2012-03-04 @ 17:23:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0