Jag slutar.

Som ni märker är jag inte i skolan idag. Är sjuk och utmattad. Förvirrad och förvånad and heartbroken osvosvosv. MEN, TO THE POINT:

Jag slutar, helt enkelt. Ska nog sluta blogga, vi får se. Kanske tar bort min facebook också. :) För just nu är jag omringad av internetidioter som kan säga precis vad som helst, men såfort man möter dom i verkligheten har de plötsligt inte gjort något alls. 10 åringar över internet som klär sig som prostituerade. 12 åringar som röker och dricker. Ett internet-samhälle där man måste se ut på ett visst sätt för att bli accepterad osv! Great huh? :)
Och jag är säker på att alla vet vad jag pratar om, för jag vet att 99% av er har varit med om det, tyvärr.. ._.

Men ja, så är det iaf. Är inte helt 100% säker ännu. Men jag tror att jag ska ta en paus från all dis interweb shiz.
Varför? Jo, för att jag känner att jag skulle kunna må bättre än vad jag gör at the moment..
Skulle göra mig gott! :)
Orkar inte med allt det just nu bara, so I hope you don't blame me too much.. :(
And if you do... FACK JUUU.
Osvosv :D

Nejmen seriöst nu. Även om det är en kliché, så är det så det är. Jag måste få mer tid för mig själv, för skolan och folk jag bryr mig om. :)

Fast vem vet, kanske har jag ändrat mig imorgon och bloggar som en idiot för att göra mina kära läsare nöjda? :D
Vi får se hur det blir helt enkelt! Tar en dag idaget :)

Gillar att jag inte orkar ta nya bilder atm! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0