JAG SUGER, FÖRLÅT! ;(

Vet att jag absolut är sämst på att uppdatera.. Men den här dagen har varit sjukt hektisk! :(
Vaknade hos Hannah, i en söt liten klump tillsammans med Irma, Hannah och Linnéa! Har så sjukt jävla ont i arslet. Fyfan, hahaha :( Har ingen aning om varför, liksom.. det känns som träningsvärk. Men jag är alldeles för lat för att ha någon sorts träningsvärk :blush:

HAHA, men iaf!
Ja, jag sov hos Hannah, eftersom att det blev lite problem med att sova hos Clara :)
Åt pommes till frukost, fett värt.. Sen gjorde vi världens äckligaste pannkakor.. HAHA, alla mådde illa efter att ha ätit dom :( Men, dom var rosa, så det jämnade ut sig :blush:
Blev inte av med att träffa Jacob, eftersom att ja.. Jag var alldeles för trött och han kunde inte helt enkelt :)
Har typ seriöst sovit 6 timmar den här helgen... Så jävla värt det dock. Jag har så fina vänner! :thumbup:

Ah, kom hem sen vid 5 eller nå, så tog jag världens längsta dusch på typ en och en halv timme eller nåt och färgade om lite av håret med den lilla färgen jag hade kvar! :) Ser åtminstone lite bättre ut nu, haha! Lite jämnare :)
Fixade håret, som tog en evighet, åt likt en chef, och nu sitter jag här: trött som ett gayanus en lördagskväll! :(
Har massoooor av bilder, men de får komma imorgon! :)

Ska fan sova nu.. ska somna till Pretty Woman! Inte en enda jävel visar mig kärlek/är snäll/social. :(
GODNATT, FORTSÄTT ANDAS, ALLA VACKRA MÄNNISKOR! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0