KOMMER SÄKERT ÅNGRA MIG.

Åh, imorgon färgar jag håret ljuslila! :D
Var rätt så taggad, tills tanken slog mig....: Tänk om det blir skitfult? ._.
Liksom, tänk om det verkligen ser ut som jag vettefan..? xD
Rasmus kommer mobba mig... :( That bastard!
Hoppas fan det blir skitfint och att jag ser ut som en supermodell från ryssland med enorma pattar och asfint arsle med perfekta ben.... ;)
HAHAHAHAHHA... jk D:

Men nae, hoppas att det blir fint! :D
Bättre att ha låga förväntningar och bli glatt överraskad än att ha höga förväntningar och så blire skitfult! :cool:

Måste fan bleka håret i sammanlagt 3 timmar innan jag kan färga... Men ah, måste ändå köpa hårfärg först! Ska typ upp klockan 12 senast, så att jag hinner till BlueFox och köpa kletet och sen hem igen! Det går nog på 1 timme eller nåt sånt :) Sen bleker jag direkt när jag kommer hem! Eller, kanske väntar lite.. Blir nog klar med det senast klockan 5.. Sen äre bara att kleta in det lila kletet och hoppas på det bästa! :D

WISH ME LUCK, FAGGOTS! :D

Nåt i den stilen jag strävar efter... Kommer nog bli helt annorlunda från vad bilden visar.. Men! Det är lite så jag vill ha det iaf. En aning ljusare kanske :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0