Komplimanger n shiet!

Idag är en fin dag, känns det som. Även fast mitt huvud bultar, jag är förkyld och mitt internet är upptaget med att få könssjukdomar. :)
Har fått några komplimanger idag. Alltså, såna som man verkligen tar åt sig av, eller som liksom fastnar! Man mår absolut bättre av komplimanger. Ingen tvekan om saken! :)
Som några av er vet är jag inte direkt supernöjd med bl.a mina ben, men så idag var det en urgullig tjej som sa att mina ben var perfekta. Liksom, inombords bah :love: :love: :love: eller nåt i den stilen!
Känns bra att få komplimanger för sånt man är osäker på, och hon vet vem hon är också, så hon kan gärna ta äran av att ha fått mig att må bra! :D

Får nog rätt många komplimanger ändå, när jag tänker efter. Och nej, jag skryter absolut inte! :( Menar bara att jag absolut inte tar åt mig av alla... Det är rätt synd! Ska börja ta åt mig lite mer tror jag, och jobba på självkänslan lite grann :D Har t.ex börjat med ett träningsprogram med mina vackra vänner från och med imorgon! Ett bra sätt att förbättra självförtoendet och självkänslan känner jag. Man mår bra av att träna, och så blir jag antagligen lite mer nöjd med mitt yttre, vilket kanske gör det lättare att jobba på det innre! :D Om ni förstår, lol :)

Kan lista massor av saker jag inte är nöjd med. Men för varje negativ tanke jag tänker om mig själv så tänker jag en positiv! Funkar rätt bra faktiskt :) Typ såhär:

Jag gillar inte
- Mina smile-gropar
- Mitt leende
- Mina ben

Jag gillar
- Min rumpa vafan!
- Mina ögon
- Mitt hår

EASY!
Menar dock bara att komplimanger och snälla kommentarer gör stor skillnad! Tycker att alla ska skriva eller säga nåt snällt till minst 10 personer om dagen, för är man snäll mot andra är andra snälla tillbaka! Jajamensan, för det fick jag lära mig på 6års! :D

Typ den enda bilden där man faktiskt ser mina ben, eller iaf lite..!

Kommentarer
Postat av: frida ffs!

HUR KAN DU INTE GILLA SMILEGROPAR?

det är typ det gulligaste som finns ju! önskar att jag hade :c

och du har fääääääääääääddddttttt coolt hår så det borde du gilla!

och du är ju ung och tjej, vem gillar sin kropp då? typ ingen c;

just sayinnnn!

2012-03-15 @ 21:08:46
URL: http://berrastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0