Lyckad kväll känns det som :D

Jajamensan! Var typ hur ensam som helst en lördag, så jag bah: NÄFAN, NU DRAR JAG OCH HANDLAR GODIS. ENSAM. :cool:
Så gick jag, och det var kallt som fan... Å så går jag förbi Jacobs hus, så smsar jag honom och bah: DUDE, JAG GÅR FÖRBI DITT HUS :bigeyes: Å så gör jag det klart att jag är forever alone en lördag. Och han bah: MEN VAFAN, JAG ÄR OCKSÅ FOREVER ALONE! VI TRÄFFAS NU! :O

Så vi träffas, sisådär runt 20:30 eller nåt, så går vi till BEA (typ ICA, fast mer epic) och köper choklad. Till min syster... xD
Så bah: Nejmen, vi köper energidricka! :D
Men, dom hade bara äckliga på BEA, så vi gick tillbaka, typ det dubbla av vad vi redan gått, för att komma till en turkbutik (inte rasist, okok) där vi köper oss två Roskstar! :D
Alltså, det var verkligen iskallt ute. Kunde fan inte känna mina händer :(
Ohwell, så vi går hem till Jacob och jag hälsar på hans familj osvosv, och dom frågar om jag har en ölflaska i handen.. And i'm like.. No :(
Osså kollade vi på Pokémon! Tvingade dessutom honom att spela gitarr. Cuz i'm a fearless bastard. :cool:
Han är asduktig! :O Filmade i hemlighet, HAHA.. Så, ja, ska se om jag kan få upp den här nån gång! :D
Kom hem nyss iaf, så, ja, det var trevligt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0