Mot flickan min! Med andra flickor....! :cool:

Aarå, ikväll kommer bli mysigt! Tjejkväll med massor av goa människor :)
Kommer säkert inte få nån sömn alls och det kommer sluta med att en av oss måste åka in till akuten! Typ så det brukar sluta... lol jk.. i think :(
Kommer iaf bli galet mysigt! Typ sitta och äta onyttig mat, dö framför melodifestivalen eftersom att vi har underbart intressanta liv, kanske slänger in lite game'ing om jag kan få dom att gå med på det också! :D
Ska se om jag hinner ta en snabb dusch innan jag beger mig mot flickan min (Clara) och träffar de andra flickorna! Vi blir väl runt 5-6 personer eller nå sånt! :)

Imorgon blir det att träffa Jacob, som jag egentligen skulle träffat idag men det blev inte av..! Så, imorgon blir det! :) Inte träffat honom på jättelänge, så det ska väl bli trevligt! :D
Sitter och pratar med älskling lite halvt atm.. saknaden ._. </3 Förutom det sitter jag och lyssnar på Melissa Horn - Säg ingenting till mig. Värd att lyssna på! Klockrena låttexter om du frågar mig :)

Hannah och Irma satt och spelade Pokémon medan jag åt.. lol :blush:

Nu är bliden lite snett vriden.. men.. Såg dom här i affären igår. Ville köpa.. men ingen annan ville ;(

Såhär vackert sliten var jag igår kväll dåra! Kunde varit bättre alltså. /sne/duckface

Vackra flickor en fredagskväll <:

OCH SÅ HÄR COOL ÄR JAG JUST NU! :cool:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0