Natti!

Så snyggt att skriva natti.. :cool:
Nejmen, jag är verkligen cp trött. Cp trött och cp besatt av moralt stöd atm :( FFFUUUU ALL FOR NOT TALKING TO ME! :(
Nejmen. Känns lite jobbigt nu faktiskt. Mycket press i skolan känner jag, och så äre allt vad det nu är med sjukhus hit och opperationer dit.. Sen äre massor av människor som är sura för att jag skulle "ta dom i andra hand" eller "dissat dom". YEAH, U SEE Y NAO? :)
Är rätt sårbar just nu, såatteeeeh, skulle uppskatta om ni inte utnyttjade det :D
Tror dock inte att ni gör det, för de flesta av er är nog trevliga människor! Hoppas jag.... :bigeyes:

Ohwell, som sagt, måste få min sömn nu. Börjar 8 på en fredag och dagen är lång som jag vettefan.. SÅATTEH, sängen nurååå! TAGGAAAAA! :cool:
.... Just... Godnatt xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0