SERIÖST, WTF? ;_;

HAHAHA, orkar verkligen inte..
Ser ni? HAHA.. Jesus :( Kärlek på den första kommentaren. Seriöst. Sarkasm! <3
Angående den andra kommentaren, ja, jag tänker låta din ip-adress flyga runt lite sådär fint på internet!  :D Känns som att ni förkänar det. VET NI HUR JOBBIGT DET ÄR ATT SPRINGA RUNT I HUSET OCH HÄMTA VARENDA JÄVLA TELEFON ELLER? :mad: Så bra kondition har jag verkligen inte. SÅ. JA, JOBBIGT. :mad:

Nejmen seriöst, sjukt irriterande.
Gillar också att ni/du inte sa emot om att jag sa att ni inte har några vänner, att ni är p12or osv... HAHA, bara om att ni ringde 15 gånger, istället för 913 timmar? :) Ni måste suga på att skriva referat... ._.

Ehm, ja, ni väljer själva vad ni vill tro på såklart! Fast, om ni tänker efter lite så är det i stort sett fysiskt omöjligt att ringa någon i 913 timmar i streck :) Om ni inte ringer gratis, och ni sover i skift, dvs ;)
Känns liiiite creepy att ni tagit reda på mitt hemnummer dock. Ännu mer creepy att ni ringer utan att ens säga något. OM NI SKA RINGA FÅR NI FANIMEJ SÄGA NÅT OCKSÅ. Jag går att prata med, mkey? Jag pratar faktiskt med omogna barn som inte förstår sarkasm också! :(  Fast.. nej, bara ibland. Beror på.. MEN NI SKULLE KUNNAT CHANSA! :(
Förstår dock inte hur man kan tycka att det är roligt att ringa någon utan att prata.. Det är liksom inte jag som slösar pengar, och i slutändan är det jag som får en snygg kropp efter att ha sprungit runt i huset i 913 timmar! :D
Also, om ni går i min skola..: don't blame you for being this retarded! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0