Shollahoppsaaan!

Okej, nu har jag bestämt mig för att fortsätta med bloggen. Fick massor av meddelanden på både mobilen och facebook där folk bad mig att inte sluta. Känner mig så älskad ;( <3
HAHA, jamen, så, jag fortsätter iaf! No worries, ni kan fortsätta läsa om mitt ointressanta liv! :D

Känner att mitt hår är liiiiiite grått, eller vad säger ni? :D
Lol... Ska nog köpa hårfärg imorgon. Ja, Så gör vi! Och så blir det bio efter det med mina söta flickor! Hungerspelen, blire, jajamensan! Värsta gullig fredag :) Bara en kyss från pojken som saknas dårå!
Men det får jag nog snart! Ska ju försöka ses inom de tre närmsta veckorna :blush:
Tror seriöst aldrig att jag saknat någon såhär mycket. Ever. :( Love of my life, soulmate, lesbian lover, manshora, älskling. Eller vad ni nu vill kalla honom! :D Min är han iaf. MAJN. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0