Shollahoppsan retards!

Ja hej på er alla vackra sälbarn! :)
Kom hem från skolan för kanske en kvart sen, och är nog sjuk tror jag.. :( Är snuvig och har haft ont i huvudet sen i måndags. Sen har jag träningsvärk också! :(

Förövrigt sitter jag här i min sköna soffa och pratar med Craspy, medan min storasyster står i köket och bakar som en riktg kvinna! :D
Tänkte bara tillägga att min pojkvän är bäst osv. :blush:
Plus att att jag tycker att Nahom och Joseffina i min skola är ett sött par! :D
Inte för att hälften av er som läser vet vilka de är.. men fina är dom iaf tillsammans! :)

Sådär gulligt söt var tanken att jag skulle se ut idag! Men så blev det inte... bytte tröja i sista sekunden eftersom min BH syndes igenom... GOOD JOB, AMANDA, GOOD JOB. Bytte inte BH eller så, utan nej, jag bytte tröja... fml :(
Inte för att det spelar nån roll, och inte för att ni bryr er, men :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0