Update <- fu. :D

Har inte kunnat uppdatera något på ett tag, and im sorry! :(
Har varit så upptagen bara! Blir ju så på helgerna, you know :D
Men, tänkte uppdatera lite om vad jag gjort och vad som hänt osvosvosv! Låter det bra eller? :D

Ja okej, så igår kväll åt jag, Hannah och Irma ute på stan innan vi kollade på premiären av The Hungergames! :)
Filmen var fan riktigt bra, enligt mig iaf! Fast, jag tyckte också att slutet sög apballe...Alla andra verkade dock älska slutet, haha :) Jag var nog rätt nöjd ändå, jag hade ju min Monster Energy <33333333333

Efter det åkte vi iaf hem till Irma och hade det massor av trevligt! :) De tvinade mig att se på nå' jävla vampyrprogram.. typ Vampire Diaries, hette det. Så jävla dåligt program ;( Vill typ döda det.
INGEN DÖR, INGEEEEEN. OCH FYFAN, INTE ETT DUGG REALISTISKT. BARA MASSOR AV SKITSNACK OCH FOLK SOM BLIR TILLSAMMANS OCH GÖR SLUT 24/7. NAEH FAN. :thumbdown:
Gillar dock inte Twilight heller. Gillar inget som har med Vampyrer n shiet att göra.. haha :(

Idag blev det massor av mer trevligt! Vaknade runt 12 av att min mobil ramlade på mitt huvud.. :thumbup: Gick några timmar, sen lyckades jag dra med mig mina fina vänner ner till Vivo för att köpa Calippo Shots :cool:
Fan, senast jag åt det var i spanien, typ när jag var 10.. Och jag typ lät det stå i solen så man kunde dricka det.. HAHAHA :D
Vi var ute ett tag faktiskt! Lekte i en park n shiet :blush: Sen gick vi tillbaka till Vivo och köpte godis.. HAHA :(

Har MAASSOOOR av bilder från dagen, men de har jag inte på datorn.. måste få de skickade till mig först, så ska ni få massor av vackra bilder :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0