Nej, jag saknar det inte!



Nej, det gör jag absolut inte. Inte alls! :O Jesus. Om jag fortfarande var som jag var för ett år sedan skulle mitt liv absolut inte se ut som det gör idag. Liksom, att gå från att vara "fjortis" till ett vara som jag är idag, alltså lite mer åt det alternativa hållet har faktiskt hjälpt mig massor! :)
Sure, jag har förlorat massor av människor. Typ folk som var mina närmsta vänner. Men, dom var obviously inte mina närmsta vänner om de försvinner så fort jag förändras, så jag ser det inte som en förlust :)

Ah, liksom, då var jag mer så att jag "kände alla" och alla visste vem jag var osvosv, men ah, jag kände ju absolut inte alla, och alla visste absolut inte vem jag var, haha :) Bara sånt som folk, inklusive jag, fick för sig.
Nu har jag inte 538237 "vänner", tur nog! Utan jag föredrar att ha det som det är nu; Färre, riktiga vänner. Eftersom att jag nu kan lita på i stort sett alla mina vänner, istället för då när jag kunde lite på en person i hela mitt sociala umgänge :)

Då var det betydligt fler rykten och mer skitsnack som pågick. Mådde inte alls bra under den tiden tbh. Och folk tror att det är tvärt om nu, haha ;) Bara för att jag har en annorlunda hårfärg och inte klär mig i sånt där brösten är upptryckta till hakan och visar mer hud än jag täcker, betyder det inte att jag mår dåligt, lol.
Mår betydligt mycket bättre nu. Jag är mig själv, vilket jag inte var då. Då ville jag mer att alla skulle veta vem jag var, och alla skulle antingen älska eller hata mig. HAHA.. :( Så fult egentligen. Men, alla växer upp någon gång. Vissa tidigare än andra! :D Och nej, jag säger inte att jag är vuxen, för alla korkade människor som tror att det är det jag menar. :)

Massor av folk, till exempel några i min klass, tycker ju att jag var så otroligt mycket bättre då. Då var jag "snyggare, bättre, roligare osvosv" Men, haha, helt seriöst så bryr jag mig inte om det. :) Jag umgås med 13% av de som går i min klass/skola på fritiden. Resten har jag runt mig på skoldagarna, för att jag måste. De har ingen påverkan på mig helt enkelt. Jag är gärna ful, jobbig och irriterande i deras ögon! :D

Idag är jag mer utåtriktad, har flera äkta vänner, kan vara mig själv utan att bry mig ett skit om vad någon annan har att säga, och jag har en pojkvän som jag mår otroligt bra av, världens bästa människa. :D
Så nej, jag saknar inte att vara "fjortis". Ångrar det dock inte, för om jag aldrig hade varit så som jag var då, hade jag aldrig uppskattat vad jag har idag :) Jag vill inte vara en sån unge på typ 11 bast som är ute och röker och super för att få uppmärksamhet och bli accepterade. Så, fuck the system, fight the power osvosv. Lättare att vara sig själv :D

Saknar absolut inte att se ut sådär.. Lol. Usch. Mobilen i bh'n, puta med brösten och göra fula miner för att försöka vara snygg. ahaha ;( fml. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0