Vara med i en film nurå!

Ja, jag fick erbjudandet att vara med i en film, så tackade ja till det :) Älskade bästavän är också med, såklart. JESUS, TÄNK LOGISKT, SÅKLART ATT HON KOMMER VARA MED! ANVÄND HUVUDET, JÄVLA PUSSY!
jk D:
Men jo, hon ska också vara med! :)
Det är dock ingen film som kommer att visas på TV, tror jag iaf.. Ingen direkt "Wallander". Tror mer att det är en lärorik film liksom, om ni förstår vad jag menar :thumbup: Får ju pengar för det, så det är då klart som fan att jag tackar ja! :D
Vet inte riktigt när det är... om nån vecka eller så kanske.Så det ska bli trevligt! :)

Satte btw upp lite grejer på min vägg... Det var så plant och vitt liksom, så gjorde den lite vackrare! I'll show you! :D

SÅDÄR JA! Inte en sån fin bild kanske, och man ser inte ens allt... men det får ni fan nöja er med! :(
Ska faktiskt sova nu, mår inte så bra som jag velat... så, godnatt alla vackra människor! Fortsätt andas! :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Never shout Never - Trouble ! :D <333333

2012-03-08 @ 18:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0