Vill du göra skillnad? Det vill jag

Okej, så, min underbara pojk länkade den här sidan till mig. En video, rättare sagt.
Jag ber er så snällt jag bara kan att ni kollar på den här videon och tar åt er. Gör vad ni kan för att stoppa det här. Och så taggar ni gärna till 20e April, då vi upplyser hela världen om vad som pågår! Kan ni göra det för mig?

Kolla på videon, dela med er till era vänner och familjer, donera gärna en liten summa och gå med i The army of peace! Tillsammans kan vi göra skillnad.

KONY 2012 from INVISIBLE CHILDREN on Vimeo.

Jag vet att alla av er inte förstår engelska, men, jag är rätt säker på att ni fattar innebörden ändå!

Det här är något som ska tas seriöst, och inte skämtas bort.
Jag vet att videon är 30 minuter lång, men du kommer känna dig så bra efter att ha kollat på den. Det kan jag garantera!

De har också en facebook-sida, kolla in den och stöd deras arbete!

Tillsammans gör vi skillnad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0