Yippie kay yay maddafakka!

Fast, jag kör på det lite mer trevliga alternativet.. typ: Shollahoppsan! :D

Jag är pro, fick det att funka :cool:
Fast. Nej. Rickard fixade det åt mig.. :( I SUCK ;(
Nej. Jag äger. MMHHMM.

Nu sitter jag här.. forever alone på mitt rum.. OÄLSKAD, OUPPMÄRKSAMMAD, OUPPSKATTAD, O... kommer inte på nåt mer.. Fast, så är det inte dock! :D Idag har varit en bra dag, SOM JAG SA ATT DET SKULLE BLI IMORSE. SÅ, IN YOUR FACE. POÄNG TILL MIG :cool:

HAHA, fick reda på mina betyg idag.. Alltså, "mid term grades" som vi kallar det i våran fina lilla engelsktalande skuuula! :D

Blev väl relativt nöjd, I guess. Förutom att jag av ingen anledning alls sänkts i Science från ett MVG- till ett G. :mad: Fucking dihdieohd23iyd :( Ska hemsöka läraren. Den jäveln borde få äta min hemmagjorda mat.. :(

Ohja, over all blev jag nöjd iaf :D Höjts i matte. i MATTE. MATTEMATIK. :O Jag som trodde jag skulle faila i det. Alltså inte typ "ey bror, jag faila jao, kommer få IG mannen :cool:". Utan verkligen. IG. MEN NEJNEJ, SÅ BLEV DET INTE :D Istället har jag höjts från ett G (tror jag att det var..?) till ett VG. MMMYEEEEEEEAH. :thumbup:

THAT, LADIES AND GENTLEMEN, IS HOW YOU DO IT LIKE A SIR :cool:

Ja, jag laddar upp samma bild två gånger, problem?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0