You tell me where to go and, where I might leave to find it

... I'll never let your head hit the bed
Without my hand behind it
You want love
We'll make it
Swim in a deep sea of blankets
So take all your big plans
and brake 'em
This is bound to be a while

YOUR BODY IS A WONDERLAAAAAND.
YOUR BODY IS A WONDERLAND,
USE MY HAA-AA-AA-ANDS
osv.

Fan, har fastnat på den låten. Kan hela texten. :( Tycker inte ens om snubben som sjunger. Tycker bara om just denna vackra låt. Den är faktiskt söt :( Texten är helt <3<3<33<3<<3<3<3<
Ska lugnt tvinga någon att skriva en låt åt mig.. :cool:

NEJMEN, kan fan inte fatta att klockan är halv 12. Herregud, har inte gjort ett skit idag.. Är så jävla trött, och tvivlar på att jag kommer få nån sömn inatt.. :( Sen ska jag träna imorn också, yeye. ._.
Har varit trött hela dagen. Knappt så jag orkar röra på mig. :( Känner mig också väldigt dissad idag. Ouppskattad också för den delen.. Bara människor som klagar n shiet.. ! :( Greeaaat... :thumbdown:

Atm känns det som en bra idé att sova. Fast egentligen vill jag begrava mig i ett hav av kärleksfulla och gulliga kommentarer :(
Idag känns som en sån där "ge mig kärlek innan jag dör i aids"-dag. IF YOU KNOW WHAT I MEAN? :D
Nejmen, en sån dag där man liksom vill höra "åh, vad fin du är idag" eller typ "älskar dig" eller typ "snyggt lillfinger" :( fml.
OHWELL, ska försöka få mig lite sömn nurå! Godnatt alla snygga varelser! Och ni som är fula, ja, godnatt på er med :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0