AH, GRATTIS TILL MIG VA?

JA, JAG FYLLER JU FAN FJORTIS IDAG!
Fullt upp hela dagen såklart! :D
Jag och min syster fyller ju år på samma dag, så vi blev väckta med frukost på sängen osvosv. Mysigt, om jag får säga det själv. Mycket bättre än att vakna till ett jävla alarm :(
Väl i skolan så fick jag massor av "Grattis Amanda!" hit och dit, kramar och gos :)
Lämnade sen skolan för att åka en 1,5 timmes resa till Uffeh. Som är bäst. He baught me cake jao :( Så söt. Orkar inte leva. <3
Behövde vara hemma till 18 för att fira med familjen osv, äta och riva sönder presentpapper, that is :D
Det var en bra dag, okok!
I find it funny how.. Vi åt tårta på hemkunskapen idag, åt tårta med Rasmus, och åt tårta hemma. Fat much? Yes. But thats fine. Trivs så :cool:
Har seriöst bara ätit hela dagen. Så skönt. <3

Och tack till alla er som grattat mig osv, riktigt gulligt av er! :)
Är astrött. Ska lätt sova nu. Tack för en fin dag, är äckligt nöjd. :thumbup:
Mitt internet har sex med sig själv just nu, och har inga bilder.. så. NI FÅR KLARA ER ÄNDÅ! <3

Kommentarer
Postat av: jag

Jupp, grattis grattis (:

2012-05-31 @ 14:42:30
URL: http://mefthew.blogspot.se/
Postat av: Filippa

Grattis i efterskott!

2012-06-07 @ 20:07:38
URL: http://canonsystrarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0