All I can do is be myself, whoever that is.

Im in the background
on the radio
Im in your car
In your house
waiting at your door
under your footsteps
Im everything you know
Just let me haunt, let me haunt, let me be your ghost

Bra låt okok? Inte riktigt min musiksmak, fast det är det väl ändå lite.. Allt som har en vettig ch bra text med bra instrument är väl min musiksmak tror jag.. Fast, inte allt... MEN YOU KNOW :( LÅTEN ÄR BRA IAF!
Nyduschad osv, ska sätta mig och göra SO grej nu, som jag typ är 1 månad försenad med, WOBWOB!
Känner mig redigt ensam nu faktiskt. Vill seriöst bara ha en kram? :( En klapp på kinden? :( En puss på pannan? :(
YOU KNOW, ALL THAT SWEET STUFF THAT NO ONE DOES FOR ME CAUSE EVERYBODY HATES ME? :D :D :D :D
Men seriöst, skulle vara mysigt iaf.. Eller kanske bara ett vanligt HEJ? TYP ETT SMS ELLER ETT SAMTAL?
Nej, villl ha ett brev förfan. Det var typ... 4 år sedan jag fick ett brev senast. Om man inte räknar med typ "Grattis på 8årsdagen! Kram mormor"
Min mormor är bäst btw. Gör bäst bullar i hela världen ;(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0