CHICA CHICA CHICA!


SUP? Kom hem för ett tag sen, åkte hem till Ella lite snabbt för att hämta SL-kortet jag glömde hemma hos henne förut. She cracks me up. Typ stod och skrattade åt en skithemsk bild.. Vår humor är top notch. :cool:
Hade på mig en vacker bandana idag, jajamensan! Osså Kansaströjan med ett par tights och knästrumpor :D Satte i det svarta löshåret efter ett tag också, fick tillbaka det idag av Elektra, så :)
Ska göra lite läxor nu tror jag.. Fast vill grilla. Men jag vågar inte. Kommer säkert börja brinna i trädgården.. :(
Ohwell.. :(
ÅH JUSTE, KANSKE SER KENT NU I MAJ OCKSÅ <3
Osså åker pappa till USA snart också, så måste kolla ut skor och kläder och smink osv! Kaos! Kommer aldrig hinna ;(
Ohwell :( Har till fredag på mig iaf :)
SÅ JAG SKA LA' HINNA! :D
Puss på er. Mår helt okej nästan. For now. Kommer säkert må bajs sen, MEN.. LETS ENJOY THE MOMENT :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0