DAGENS.. whatever


Såhär såg jag ut idag iaf! Som ni ser, förhoppningsvis, så är mitt hår fräscht som fääään!
Ingen hårspray, ny färg osv! :D
Osså en vacker tröja av den manliga sorten med ett par svarta byxor! Känner mig såhär -> :cool:
Jk...
Men ja. JAG BLEV KLAR MED MIN VÄSKA IDAG! Fick inte ta hem den dock.. Goddamnit :(
Aldrig längtat till sommaren såhär mycket.. Gud, vill bara därifrån! :(
Ohwell, inte alltför långt tid kvar nu iaf! :)
Blir att träffa underbara människor under sommarlovet iaf! Blir väl säkert att åka runt och träffa folk i Sverige jag med! Skåne blire, bland annat <3
Tror inte att jag ska utomlands iaf! Rätt skönt ändå.. Läskigt att flyga, slipper bli uppäten av hajar osv :cool:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0