DIGGILO DIGGILEJ

ALLA TITTAR PÅ MIG, nånting nånting nånting nånting nåntiiiiiiiiiiiing!

Ja. Precis.
Hunden kom nyss hem från veterinären ;( Mah bäby ;_;

Annars har skoldagen varit kort, som vanligt. Stannade kvar nån timme i skolan och arbetade ikapp i matten. JAG ÄR DUKTIG. <3
Sen efter det köpte jag, Hannah och Irma tjockisgrejer på Coop, drog oss till tanto och hade det mysigt där osv. Söt picknick jao! :)
Såg några bekanta, några väldigt bekanta, nån snubbe som pissade 24/7 osv. HAHA. orkar inte mitt liv :(

Imorn blire att träffa underbara Matilda, som kommer till Stockholm runt 3, vilket blir perfekt eftersom jag slutar runt den tiden. :)
OHOHOH, JAG FYLLER ÅR PÅ ONSDAG. YEY ME!  :blush:
Tönt much?
Lagom mycket :cool:
Hade dessutom shorts på mig  idag. Barbent. First time in like... years.
Dat is all.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0