Godnatt, skitungar!


Åter igen en killtröja. ÄLSKAR'T! Killar har mycket bättre kläder :(
Ohwell. Ska tvätta bort ansiktet nu och så bär jag mig av till sängs! :D
ÄR NÖJD OSV. KOLLADE STATISTIKEN, OCH DEN BAH; 762 LÄSARE..? WOW, DUDE, FOLK LÄSER VERKLIGEN DIN SKITBLOGG!
VET ATT NI ÄLSKAR MIG, HIEHEIHEIEIEHEIHE. <3
Fast ni läser den antagligen bara för att ni hatar mig så mycket och vill hitta mer saker att hata på <3
Jk. Jag hoppas att ni gillar mig iaf! :(
Och till dig som sa "grattis i förskott, ville bara passa på att säga det medan jag fortfarande kommer ihåg, för du är så cool n shit^^" (nånting sånt, okok, kommer inte ihåg den exakta texten, men, ja, ni kan ju kolla i kommentarsfältet där jag skriver om massor av födelsedagar, HAHA.. Där står det! :( )
TACK TILL DIG! gulligt! :D
Nu ska jag dö i min säng och längta till syslöjden imorgon. DÅ JÄVLAR SKA MIN UNDERBARA VÄSKA BLI KLAR! :D
Är skitnöjd. Sy, det är något jag kan! :D
Nästan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0