HAHAH ÅÅÅH.

LÄSER IGENOM MINA KOMMENTARER OCH ALLA BAH; Ah, den där läsken finns i Stockholm....
:( :( :( :(
Fml.

Ohwell. JAG ÄR HEMMA I STOCKHOLM NU! Kom hem vid typ.. 8? 9? Eller nåt sånt. Igår kväll iaf :)
Satt och kollade på American Dad och Sixteen and pregnant i typ några timmar, HAHAHA.. Syskon <3
Satt sen uppe hela natten och kollade på filmer... Haha. Den ena var fan så B att jag dog ;_; Den hette typ Vacancy. Den sög.
Den andra var fan riktigt bra! Inte ett dugg läskig, men lätt sevärd :3
The girl next door, heter den iaaaf! HIEHIEHIE.
Har ont i huvudet :( Fml.
Ska väl typ äta något nu eller nåt. Sen blir det skolarbete som jag lämnat till sista minuten.
WWÄÄÄH. Vill ta en industrial. :(
Och vill färga håret typ rött... Eller ljusrosa.
Fast vill ha kvar min lila färg.. Så det blir att ha lila hår ett tag till :)
Måste börja träna igen också.. HAHA. Så som jag ser ut nu.. No. Just, no. Kommer inte kunna visa mig i badkläder ffs. SÅ, NEJ. NU SKA JAG BÖRJA TRÄNA IGEN. KOMMA I FORM OSV :D

Bra film^

Låter skolarbetet vara ett tag till tror jag... Ska kolla på systemkameror och kläder nu istället, huehuehuehueheuwheuhewueh :D
Puss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0