IHDWOIQHDOWIWOQD BRINN, SKITUNGAR, BRINN

OMFG. SERIÖST. VARFÖR DÖR NI INTE BARA? HERREGUUUUD. KOMMER INTE KUNNA MOTSÅ ATT TYP MISSHANDLA ER. HERREGUUUD. TYP ALDRIG VARIT SÅHÄR FUCKING ARG FÖR NÅGON ANNANS SKULL. SERIÖST. OKEJ. HOPPAS NI DÖR PLÅGSAMT OCH LÅNGSAMT. FUCKING IDIOTER. VAD FAN TÄNKER NI MED? BLEV NI UPPFOSTRADE AV TEGELSTENAR ELLER SLÄNGDE NI ER SJÄLVA I VÄGGEN EN FÖR MÅNGA GÅNGER?
SÅ FUCKING FÖRBANNAD. HUR ORKAR MAN ENS VARA SÅ FALSK? HUR JÄVLA EFTERBLIVNA ÄR NI EGENTLIGEN?
ERA FÖRÄLDRAR MÅSTE VARA RIKTIGT STOLTA ÖVER ER OCH ALLT NI ÅSTAKOMMIT. "(((((((:".
Fyfan, vilka äckliga människor det finns. Ni lever bara för att det är olagligt för mig att skjuta er.
Seriöst, äckel.

Och nu till min glada sida! :D
Dricker nån lantisläsk atm.. tror att det är en lantisläsk iaf.. aldrig sett den i Stockholm.. Men ja!
Köpt 3 förpackningar blekningsmedel, haha... billigt som fan ju :( Och hårspray.. och godis... :blush:
MEN, ja. Tjockis activate <3

SUUUUP JAO? :D
jao. JAG ÄR HARDCORE LANTIS FÖR JAG DRICKER LANTISDRICKA. :cool:
/pinsamt om den finns i stockholm.

Kommentarer
Postat av: Anonym

den finns i stockholm, ja. :c

2012-05-17 @ 23:08:38
Postat av: Isak :P

why so angry?

2012-05-18 @ 01:07:10
Postat av: Harlee

Den finns, är as god ^^D

2012-05-20 @ 12:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0