JAG ÄR SÄMST, MEN DET ÄR OKEJ.

K SOM FAN PÅ ATT JAG INTE SKRIVIT PÅ SJUKT LÄNGE. :(
Har varit hemma hela helgen, finns inte så mycket att berätta liksom. Nu ska jag iallafall kolla på 500 days of summer! :) Aldrig sett den. Eller jo, jag har sett det absolut sista i slutet, haha :D
Alla säger iallafall att den är jättebra, så ja :) Och dessutom så är Zoey Deschanel med, såatteh, hihihiehiheiheie. Hon är bäst. Så jävla fin. Vill se ut som henne GODDAMNIT! :(

GOD DAMN IT, VACKRA KVINNA.
Ohwell sen efter det ska jag se min favoritfilm i hela vida världen <3333333333
Scott Pilgrim Vs the world
UNDERBAR FILM, OKOK. Alla som inte sett den ser den nu, okok, bra.

Så himla bra, kommer dö. Best movie ever. Fyfan, kommer dö. SÅ BRA *fangirl one direction style*. Ew. Så dåligt band. Vet inte ens om man kan kalla dem för ett band. De spelar inte ens instrument. Så. Yeah, they suck balls.
Söndagar är deprimerande. Saknar närhet. INGEN ÄLSKAR MIG, JAG ÄR FOREVER HATAD *CUT CUT CUT* :( Osv. YOU KNOW ALL DAT EMO CRAP SOM NI TROR ATT JAG HÅLER PÅ MED :D
Ska sitta och vara segt söndagsdeprimerad framför bra filmer nu, okej bra. Puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0