Landet.

Ja.. Kom fram till mitt lanställe igår vid typ klockan 9, var astrött då.. Haha, hade bara sovit max 5 timmar natten innan det, så. Ja, jag somnade typ vid 12, senast haha :(
Är fortfarande jättetrött.. och min förkylning har blivit värre :(
MEN, ska ändå åka ner till stan sen.. haha, stan.. nej, mer som en by.. Men ni vet vad jag menar :D Ska typ kolla alla nya mataffärer, köpa blekningsmedel, HAHA.. Allt är billigt här, så :(
DONT BLAME ME ;(
Det bästa med att vara på landet är att jag slipper sminka mig. Typ skiter i mitt hår, smink, kläder osv.. HAHA. :( Tänker typ "ahmen, alla här är ju lantisar, dom har väl inte upptäckt smink än" HAHAHA.. jag är så elak :(
Men, ja, då slipper jag liksom fixa mig själv osv. Vaknar -> borstar tänderna, hygiengrejer n stuff -> klär på mig -> KLAR <3333333
Så skönt.. HAHA :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0