MÅNDAG!


^ Awh ;(
Söta fanskap :(

FÖRÖVRIGT, jag stressar sönder, kommer väl snart tappa håret av stress. Sitter med ett ton läxor och häften och texter och uppgifter och provförberedelser osv. "((((:"
Askul verkligen! :)
Måste försöka hinna äta något också.. ÅÅÅH. I DEMAND FOOD. :mad:
Oh well... Var på stan idag, skulle åkt med min kära moder, men hon och far behövde åka till veterinären för 4e gången på typ 5 dagar... Gah :(
Så, ah, Hannah följde med mig osv! :D

HAHA... Juste.. Hade prov idag. I Science. Det var ett "open book" prov. Dvs att man får kolla i sina anteckningar n shit. MEN, JAG HADE JU VARIT SJUK, SÅ DET GICK JU ASBRA VERKLIGEN. HADE SÅ MYCKET ATT KOLLA I :) Blir glad bara jag blir godkänd.
Så wääh, det gick skit :D

Ska passa på att säga grattis en 600e gång till min älskade Ella också. Hon fyller nämligen år idag! FJORTOSPOWER JAAOOOW! :cool: Älskar dig massor med massor av massor. <3
Osså fyller jag och min syster på onsdag, och Marcus på torsdag.. haha :D
Fullt upp nu jao!

Nu ska jag fortsätta stressa och typ börja gråta för att jag inte kommer bli klar med det här någonsin! :)
Great. Kommer nog inte ens hinna äta.. And thats bad, y'all. Thats bad.. :(
Måste kissa också.. ÅH, JAG HAR INTE TID ATT KISSA, :mad:
Sum41 räddar mig. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0