NOW EVERYBODY'S SINGING LA, LALALA, LALALA!

SUP EVERYONE?
Jag vaknade idag och tänkte: FAN, DET HÄR KOMMER BLI EN BRA DAG <3
Och det blev det tamigfan! :D
Ingen speciell anledning egentligen. Men ah, det bara var det!
Fram tills jag blev sparkad hårt som fan på smalbenet och haltade resten av dan och belv totaldissad när jag skulle på lunch osv <3
Men, efter skolan köpte jag iaf glass med Ellie och satt och pratade ett tag innan jag åkte hem! :)
Alla har varit trevliga mot mig idag, smsat och ringt och hälsat osv! :D Så, det var gulligt!

Imorgon har jag halvdag, eller ja, nästan. Efter lunch så ska vi ha nån välgörenhetsgrej för läkare utan gränser! :)
Sen blir det antingen att se LMFAO live, eller att träffa Fredrik som åker ända från Norrtälje! HAHA, känns så taskigt att inte träffa Fredrik eftersom han åker från Norrtälje osv.. Så vi ska väl gå på Japanloppisen eller nå! Inte säker. Vi får väl se.
Eller ja, vi får väl se ifall jag ens orkar träffa honom imorgon. VI FÅR SE, HELT ENKELT! :D

Sådär såg jag ut idag! Facelook jaaao!
Osså ett par tights och ett par svartvita shorts med knästrumpor :)
Simpelt osv!
JAO BRE!
I had to.
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0