NYDUSCHAD BRUD ÄR NYDUSCHAD!


SNYGGT JAO! jk.  Inget smink, fult hår, lagom... fint.. ja.. precis..
Och nae, som ni ser tvättade jag inte håret. Får göra det imorgon istället, då ska jag ju ändå åka in till stan och köpa blekmedel och hårfärg :) Ska dock fortfarande vara lilahårig, I KNOW WHAT YOU'RE THINKING! "SKA HON BYTA HÅRFÄRG? ..IGEN?" MEN NEJ, DET SKA JAG INTE! :(
Ska bara bleka utväxten, och topparna så de inte blir gråa efter typ en vecka, haha :(
SÅ, JA! känner att det är onödigt att duscha håret två dagar i rad, eftersom att mitt hår tar forever att fixa.. HAHA, töntig jag är :( Men det kan jag leva med :D
Kollar på Beavis and Butthead nu, HAHA.. dör. Helt okej program liksom <3333
Osså pratar jag med Crasp, och Uffääh lite halvt :)
Jag har så mycket till liv, och så många vänner, och ett sånt brett socialt umgänge <333333
Har bara cybervänner, HAHAH. Nej, det är faktiskt inte sant. :(
FAKTISKT! ;(
Ska fortsätta med min jätteinressanta konvo med Craspy om att majs är äckligt nu. PUSS OCH KRAM.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0