Orkar inte ens.

Naeh, orkar tamigfan inte be om ursäkt för att jag inte uppdaterat på flera dagar :(
jk... Im sorry ;(

Nejmen, annars så! Hej på er :D
Inatt sov jag hos maj be-eff-eff.
Om ni förstår vad jag menar med det så för ni en guldstjäna :)
Känner mig dock rätt risig idag. RISIG. THATS RIGHT. ETT ORD FRÅN STENÅLDERN. Nejmen, sjuk. Jag känner mig sjuk! :(
Har så otroligt äckligt cp-ont i halsen. Gör typ ont när jag andas.. HAHA :( Osså känns det som att mitt huvud kommer att explodera vilken sekund som helst, whoop whoop!.. Lite ont i öronen också.. Kanske har feber, vem vet? :O
HERREGUD VAD DRAMATISKT, NU DRAR JAG MIG MOT SJUKHUSET!
jk.

Ska sitta uppe sålänge jag orkar och kolla på skräckfilm osv. Själv. I mörkret. Utan sälskap. Ensam. I mörkret. I MÖRKRET. SJÄLV. :)
Gillar att skrämma mig själv, så, stfu :(
Så ja, så ser min natt ut.. Skräckfilm och Skittles. INTRESSANT MUCH? :D
Känner mig lite såhär nästan -> :cool:
/patetisk

En av filmerna jag planerar att se inatt, HIEHEIHEIEHIEHIE, MYS MED MIG SJÄLV JAO BRE SHO /ÄCKELORD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0