Sjukling. 'nuff said.

Ja, hemma sjuk.. BLÖÖHHHH. FML.
Har apont i halsen och huvudet. Osså, ni vet när man typ är varm, fast man är kall? Kallsvettig, eller vad det heter? I HAVE DAT :(
GAWSH. Irriterande :(
Men, ja, folk underhåller mig via sms iaf! :)
Måste få lite grejer gjorda idag dock.. Åh. Kommer inte orka. Men ah, imorgon är sista riktiga skoldagen för veckan iaf! Skönt :cool:
Sen på Onsadg har vi orientering.. HAHAH kommer gå åt helvete, som vanligt. Ska typ köpa tonvis med mat och sätta mig mitt ute i skogen och äta. Som en riktigt fearless bastard! :cool:
Nejmen.. ah, nåt sånt!

Är på rätt dåligt humör just nu utöver det.. men. Det kunde varit värre :D
Men, bara för att jag är snäll så bjuder jag på en låt jag typ aldrig skulle lyssna på i vanliga fall.. Men, jag gillar den, okok? :(
Den är bra. I like it.
Fast, ah. Den är typ från Hunger games.. Visste inte det förens typ nyss, HAHA :( Gillar knappt den filmen ens. MEN JAG GILLAR LÅTEN, OKEJ? :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0