STUUUUFF


VACKRA SKOR.

VACKER TRÖJA. (Ja, det är en killtröja, okok?)

SÖTT LINNE.

Osså ska jag ha lite smink osså, men kände inte att det var värt att lägga upp bilder på typ sminkborstar n shit xD
MEN JA, OM NI NU UNDRAR VAD DET ÄR FÖR FINA BILDER OVAN, SÅ KAN JAG JU PÅMINNA ER OM ATT FAR MIN ÅKER TILL USA IMORGON BITTI, SÅ JAG BER HONOM HANDLA HEM LITE VACKRA GREJER TILL MIG! :D
Tvivlar på att skorna finns kvar dock.. Tvivlar på att Bazinga-tröjan också finns kvar.. Men jag får väl hoppas ¨på det bästa! :)
Tycker iaf att de var skitsöta :(

Kommentarer
Postat av: -

That's some lovely clothes. Where did you find them?

BAZINGA! I don't care.

2012-05-05 @ 21:16:48
URL: http://createdbyella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0