TISDAG.

Godmorgon folket, och välkommen till mitt kungarike!
Idag kommer suga apa.. Prov första lektionen, hann inte ens öva in allt igår. Typ dog halvvägs, såatteh.. Det kommer bli spännande att se hur det går! :D
Ska egentligen upp om 10 minuter... Men blev väckt av min ringsignal för typ en timme sen ;(
Jk, har den alltid på ljudlöst. :)
Men ah, POINT BEING, FOLK RINGER MIG :'DDDDDDDDDDDDDDDD
åh, ensamt.

SO väntar efter lunch och sen matte.. Lol. Sämst. Kommer dö.
Men, om jag har tur så kan Lebbsex träffa mig efter skolan! Så det blir isf kul :D
Fan aslänge sen vi sågs... Typ... 1,5 månad sen.. om inte mer .______.
Oh well. Vi kanske ses idag iaf! Vi får väl se hur det blir med det :)
NEJ, NU SMS'ADE HAN MIG OCH SA ATT HAN SKULLE TRÄNA. GREAT. FU, DUDE, FFFUU! :(

Nån snäll själ som vill ses idag?
Bara att slänga iväg ett sms, en signal, ett meddelande, ett brev, en brevduva osv. You know the drill! :thumbup:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0