Tisdag - 100 grader.

Själva skoldagen gick toppen. Började som vanligt med svenska, och sen 30 minuter innan lunchen började. Piercade Hannahs öra.. Haha. Och mitt eget. Whoop.
Av någon konstig anledning filmade Sofia.. fast hon mådde illa av att se nålen gå igenom örat, HAHAH.. Sick bastard, :(
SO'n gick snabbt, Gjorde inte ett skit, satt och pratade med Hannah. Och så hade vi vikarie på matten som lät oss göra precis vad vi ville och lät oss sluta en kvart tidigare :)
Han ser ut som Bob Marley, förresten. :cool: BUFFALO SOLDIER... NÅNTING NÅNTING NÅNTING!
Så fucking varmt ute :( Orkar inte ;( Satte mig i nån övergiven park typ, och pratade i telefon. Sen dess har jag bara mått illa.
Fml.
Min syster hjälpte mig locka håret imorse, whoop. Blev fan fint. Men ah, såfort jag gick ut och det blåste så förstördes det... ;(

Sådär vackert var det innan den äckliga vinden fuckade upp det :)
Längtar tills på fredag, så jag får träffa underbaraste. Hon muntrar upp mig som ett pro. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0