TISDAG


AWH TACK! ;( Du har säkert jättemysigt hår du med! :) Y U ANONYM? :(
SÖTT JU! :(

Ohwell, blev väckt en timme tidigare imorse av att Uffeh ringde, haha sött :)
Så, ja, redan då mådde jag bajs i kroppen, men jag masade mig till skolan ändå! :) Hade ju bara tre lektioner. Fast de sög. Och det var äcklig lunch... MEN VACKRA MÄNNISKOR ÖVER MOBILEN UNDERHÖLL MIG! Och irl människor också såklart, haha :(
Är lite sur, eftersom att skolan har bestämt sig för att blanda klasserna till höstterminen. Liksom, wtf? Det kan ju bara bli sämre. GAAAH. :mad: FU.

Mår bajs nu. Är snuvig och har ont i huvudet och halsen :(
Men jag klarar mig jao!
Jao.
JAO.
JAO



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0