TO DIE BY YOUR SIDE IS SUCH A HEAVENLY WAY TO DIE


Varför skulle jag göra det? För din skull, eller?
Om du inte tycker att det är fint behöver du inte kolla på det, helt enkelt. Ändrar knappast mitt utseende för någon som inte ens skriver sitt namn ;) Jag tycker att det är fint. Det betyder inte att alla andra måste göra det, men jag har ändå rätten att vara hur ful jag vill, såatteeehh. Ska vi säga så, eller? Du får se ut hur du vill, så får jag se ut som jag vill? :D

Iallafall! :) Idag har jag varit i skolan, som vanligt haha.. Det var värsta bra dagen egentligen :O
Började med att baka muffins som en riktig kvinna, sen så hade vi en utelektion på Science, osså kollade vi på film på Engelskan.. HAHA. :D
OSSÅ VARE LUNCH!

Började brinna i skolan idag förresten, lol. Någon som tände eld på papperkorgarna eller vad fan det nu var xD
Så, ja.. Missade typ hela syslöjden. ;( Och så slutade dagen med Choice.
Efter skolan träffade jag Tim lite snabbt. Vi gick. Massor. Jag ville ta tunnelbanan, men inte fan fick jag det :( GOD DAMN IT, TIM, GOD DAMN IT.

Ohwell, Ätit middag som en boss osv, sitter och tjockar mig och njuter av att inte ha några läxor tills imorgon :D

Kommentarer
Postat av: =D.

Amanda Ligga?

2012-05-25 @ 13:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0