KUL LIV

Är skithungrig. Åt för typ mer än en timme sen, men.. ah, åt inte så mycket eftersom att jag skyndade mig för jag hade lovat Tim att jag skulle skypa med honom medan han lagade mat... Så jag åt typ på 5 minuter, sen när jag återvände till datorn så bah: TIM WÄYBÖRN ÄR OFFLINE
:mad:
SÅATTEH.. jag kunde ha ätit mer ;(
Men ja. Skypade med honom medan han... Wait for it.. värmde en pizza i mikron.
En pizza. I mikron.
Really?
GOD DAMN IT TIM, GOD DAMN IT.
Thats one retarded kid I tell you.
Men ja, vi pratade ett tag.. stalkade varandra. OCH DET ÄR PRETTY MUCH ALLT SOM HÄNT MIG IDAG! :)
Kul va? :(
Nejmen. Ska nog gå till skolan imorgon tror jag. Eller, vi får väl se hur jag mår imorgon :)
Tror tamigfan att jag ska göra nåt annorlunda med håret imorgon... Fast, vet inte om jag vågar :blush: Tänk om det blir skitfult :(
OHWELL.

Kommentarer
Postat av: uh..

Jag älskar ditt hår :O ..allt jag ville säga xD

2012-05-15 @ 16:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0