VILSE I SKOGEN


VÓILA! (tror att det stavas så iaf..)
Så ser jag ut just nu. Olycklig som få!
Nejmen. Ah, gick vilse i skogen idag under idrotten när vi hade orientering. Det var hemskt :( Usch. Liksom. det var verkligen i skogen. Utan stigar. Bara träd, en karta som inte en jävel kan läsa, växter och äckliga insekter. WOHO! Fml.
Slutade med att jag köpte en cola iaf! HAHA.
Ohwell :D
Är så sjukt trött på allt just nu. Skolan, framför allt. Gud, vad jag avskyr skolan. Fyfan säger jag bara.
Men, jag klarar mig. Det gör jag alltid, HIEHIEHIE :D
Annars så är jag bara allmänt trött. Sover typ 5-6 timmar om natten, och så vaknar jag minst 3 gånger varje natt också. :thumbup:
Det är jobbiga tider nu vet ni!
Nejmen, seriöst, jo. För mig är det det iaf. Mycket i skolan, problem med i stort sett alla jag känner, sömnproblem, självkänslan osv. Men, jag mår väl prima! :D
Lol jk. Men, mina personliga problem är inget jag tänker lägga ut såhär på internet så att ni kan gotta er på mitt missöde! ;)
Ska typ.. sova nu.. HAHA.. nejmen, ja. Får sysselsätta mig med att.. Sticka (?) HAHAHAH, jk. Vet inget om sånt :( Kan endast sy med symaskin, and im proud of it! :(
Dat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0