WASSAAA

Okej, är allmänt pissed off. Fast, så var jag inte det :'ppPpPpPPppPpPPPpp
Ohwell. Längtar i alla fall till sommaren. Så slipper jag skolan och alla äckeln som finns i den :D
WOHOO POSITIV AMANDA ON THE ROLL! :D
Hiehiehiehe, fyller år snart också. om 23 dagar HIEHIEHIE :blush: Vilket betyder att Ella snart också fyller år. Om 21 dagar! :D
Och det betyder också att min syster fyller år om 23 dagar... Och imorgon fyller Ellas pojkvän år.. Och så fyller Joakim år om typ 6 dagar, och så fyller Marcus år om typ 24 dagar...
GOD DAMN IT VAD ALLA FYLLER ÅR HELT PLÖTSLIGT :mad:
Och fan vilket bra minne jag har :blush:
Ohwell, jag ska typ äta något snart och så ska jag typ kolla på någon bra film så jag kan somna forever alone till den! WOHOO! FOREVER OÄLSKAD! :cool:

Kommentarer
Postat av: Jag

Grattis i förskott! ^^ Kände att ja behövde gratta nu medans ja mins för du e så cool'n shiet (just so u know) så ja kände att de behövdes^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0