AMANDA SVARAR!

Hej folk runt om i sverige! :D
För inte så länge sen fick jag en fråga via facebook som löd såhär:
 
"Hey Amanda
Tänkte fråga dig en sak om det är okey för dig?
Suttit och tänkt länge nu och jag kan inte komma på en bättre fråga än just denna.
Vad är du mest osäker på när det kommer till dig själv? Varför? Och vad är du mest rädd för, varför?
Nu blev det fler än en fråga, men det får bli så okey!"
 
(Denna personen skrev i ett senare meddelande att jag inte har tillåtelse att visa själva meddelandet, eller på något sett visa vem hon/han är! Varför vet jag inte, men vi kör på det! :))
 
Kan börja med att svara på den första frågan! 
Det jag är mest osäker på med mig själv är nog min kropp. Fast vilken tonåring är inte det liksom? ;) Inget vidare speciellt med det egentligen. Men. Ja. Jag blir aldrig nöjd med den helt enkelt! Önskar jag såg annorlunda ut. Varför? Jo för att.. Ja. Jag vet inte. Jag är inte bekväm med mig själv helt enkelt. Såklart sitter jag inte dygnet runt och pekar ut allt som är fel, haha! Men nån gång ibland önskar jag att något hit och dit var annorlunda :) Annars skulle jag nog säga att jag är rätt nöjd. Fast ifs är det saker som jag inte vill dela med mig av, som också finns där i bakhuvudet ibland. ;)
 
Det jag är mest rädd för måste nog vara.... Ah. De flesta skulle nog svara spindlar eller insekter eller nåt liknande. Men inte här inte! Har mer komplicerade rädslor än så, haha :( Dock gillar jag inte insekter eller spindlar heller.. Men ah! 
Jag är mer rädd för.. människor typ. Allt de är kapabla till att göra. Är speciellt rädd för att bli lämnad och övergiven av alla jag bryr mig om och som står mig nära. Dvs min familj, mina närmsta vänner och pojken då. vilket har lett till att jag har svårt för att lita på folk. Vet inte riktigt varför det är så. Tror nästan att det började när min farfar dog. När han försvann så var det liksom.. ah. Jag vet inte. Jag var ju så liten, men jag hade tänkt ut i mitt huvud att han alltid skulle finnas där under min uppväxt osv. men sånt får man ta! Att lita på folk är inte lätt alls. Inte i mitt fall iaf. :) Sover t.ex med Uffähs tjocktröja bredvid mig ibland.. hahaha. Läskig? Jag? Neh. <3333
Nämen, ifall jag känner mig ensam.. Eller ifall jag bara vill ha någon där liksom.
Skulle inte klara mig utan alla er fina. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0