Är du full?

Full av skit?
Hoppas inte!
 

Bra låt ok.
EHEM HEJ! :)
I fredags så var jag i stan med Irma, Ella, Elektra, Sofia, Hannah och Anastasia. Vi fikade, och jag sprang på en jättesöt tjej som heter Rebecka, samt hennes pojkvän :) Träffade på Rickard, Nomis, Alexander och Camilo också! :)
Vi flickor fikade iallafaaaall, och sen så åkte jag, Irma och Hannah hem till Irma då, där vi typ åt bacon och packade ihop lite grejer, samt kissade! Woop! :cool:
Vi pallade oss iväg mot Hannah sen för att sova hos henne :)
Idag har jag spenderat i stort sett hela dagen med Hannah och Irma. Vi sov massor, gjorde skolarbete och så gick vi till Centrum osvosv. 
Mys! :blush:
Kom hem, åt, och sen så kollade jag på Lost med syster yster och hennes flickvän :)
Nu ligger jag och pratar med Kevin, Max, Jackie och Daniel, och är allmänt sur för att vi måste simma nästa vecka i skolan. Bajs, säger jag bara. :(
 
Anywaaaaaaaaaay; hej.
Ska ta och köpa mig en björnfitta, tror jag nog! :cool:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0