Är kär på nytt.. <3

"I vem?" tänker ni nu då!
Det är hemligt. :blush:
Vill gifta mig med den här människan.
Men det går inte
för jag vet att den här personen är upptagen,
inte tillgänglig
och känner nog inte lika dant för mig,
som jag gör för den här människan.
It's stupid.
Men jag vill bilda familj med den här människan.
Vill leva med den här människan.
Vill skratta och gråta och le och aids.
Its loco man.
Men jag är kär. 
Igen.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
HAHAHAHAHAHA Jag skoja'. Det är min syster jag pratar om. :( Hon är iallafall bäst.  Skulle lätt gifta mig med henne om hon inte var min syster. Och om hon inte var upptagen. Med Hipster-Ben.
HAHAHA Åh. Vet att ni alla tänkte typ "Åh, bitch. Vilken player. Så falsk. Pls die osv"
SÅ, LET'S MAKE IT CLEAR, IT WAS. A JOKE. OK? OK. :(
Mitt "I tricked you" ansikte, ok <33333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0