BFF <3

okej så ah, skolan gick som skolan brukar gå! :)
Ehem, sen så åkte jag och Bff in till stan och typ.. Ah, vi tänkte fika men så bestämde vi oss för att köpa godis och åka hem till mig och kolla på film och så vidare mhhh <3
MEN VI KOLLADE INTE PÅ FILM, UTAN VI KOLLADE PÅ LOST ISTÄLLET MED MIN SYSTER OCH HENNES FLICKA! Sen så gick jag och Irma ut i det snöiga vädret och handlade på BEA! HAHA ah. Sen så gjorde vi det oväntade... VI GICK UT OCH TOG EN PROMENAAAD! WOHOO!
Vi är hemma hos mig nu iallafall och medan Irma sitter och gör matteläxa så sitter jag och lyssnar på Florence + The Machine och pratar med Gaz. Ah. Trevligt liv! :D
Det slutar iallafall med att bff sover här osv. Myyys <3
Sen så imorn efter skolan vet jag ej vad jag ska göra.. Heh. Blir väl nåt iallafall! Osså på lördag blire att våldgästa Axels hus och vi ska typ kolla på Avengers som jag sett 70 gånger, och så typ Saw filmerna som jag inte sett :>
Kommer bli asbra. Ska ha massor av choklad osv. HAHA lagom smal och fin, så skare va! 
Måste dock åka heeela vägen till Lidingö. Tar typ ett år. AH. MEN. Det får jag leva med, cuz #jålå
Sen så blir det myskväll lördag-söndag med bra folk ok. ÅH. Kommer bli en bra helg ok.
Träffade på Daniel och supersöta Elin på stan också. Trevligt :)
GAMMAL BILD MEN OK. HANTERA!
Puss på er
/En glad Amanda med världens finaste bästa vän. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0