Daaaaag två!

Dagisbarnen är då för gulliga. :(
Palla växa upp egentligen.

Anyway. Fin dag. Kallt som fan, men det går väl det med! :)
Efter jobbet pallade jag mig till Hannahs prao och mötte upp Irma där med. Hannah praoar på en skola, med tredjeklassare. Riktiga skitungar. Iallafall flickebarnen. Fyfan. Var så jävla nära på att bara mörda äcklet Håller mig till dagisbarnen, jag :(

Vi åkte till Irma där jag sen hjälpte hannah med rosa klet i håret, sen åt vi pizza på en bänk. Fint :blush:

JAG OCH AXEL SKA FÖRRESTEN SE MUMFORD AND SONS LIVE I APRIL. TAGGGAAAAA. MMMHHH GLAD FLICKA. <3
Dooooock så är jag inte så glad i just denna sekund, men inget vidare allvarligt. THE SHOW MUST GO ON OKOK.
Är trött och tråkig och nere. Så ska sova nu tror jag!
Godnatt folk! :)

Söndagsbild, si så där lagom på en tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0